2009. január 19., hétfő

Törőcsik Mari: A jobb kezem még nem mozog


Hosszú idő óta először beszélt kamerák előtt Törőcsik Mari (73), akinek az életéért nemrég még napokig küzdöttek az orvosok. Egy rutinvizsgálat során került életveszélyes állapotba, mert összeomlott a keringése és intenzív terápiás kezelésre szorult.
A Nemzet Színésze Baló Györgynek beszélt először az m1 A szólás szabadsága című műsorában vasárnap este arról a két hónapról, amit kórházban töltött.

– Ki akartam magam vizsgáltatni az orvossal, mielőtt elutazom Amerikába. Onnantól kezdve, hogy elindultam a saját autómmal a kórházba, nem emlékszem semmire. Négy napig kómában voltam, erre az időszakra nem emlékszem. Sokáig azt sem tudtam, hogy mi történt velem – mondta Törőcsik Mari, aki a tragédia után már sokkal jobban van.

– Már lépcsőzni tudok, de a jobb kezemet még nem tudom mozgatni. A vidéki nyaralónkban töltöttem pár napot, ahol rendszeresen főzök és kertészkedek – tette hozzá.

http://www.blikk.hu/cikk.php?cikk=131895

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése