2010. január 18., hétfő

Munkanélküli lett Tabáni


Munkanélküli lett Tabáni István (31), a Csillag születik nyertese! Az énekes beadta felmondását a múzeumban, így véget vetett teremőri pályafutásának.

Az ország első számú kedvence jó pár álmatlan éjszakán van túl, ami nem csoda, hiszen nehéz döntést kellett meghoznia: mit kezdjen régi foglalkozásával? Visszamenjen teremőrnek, vagy inkább adja fel eddigi életét az éneklésért? Hiszen a két életvitel nem fér meg egymás mellett. István belecsapott a lecsóba, elbúcsúzott a múzeumtól azért, hogy az éneklésnek szentelhesse minden idejét.

Hamarosan megkapja a győzelemmel járó első havi millióját és fellépései is vannak – igaz, az első önálló klubfellépésre még nem került sor –, valamint a nyereményautó kulcsait is átveheti az elkövetkező napokban.

– Lezártam az életem eddigi szakaszát. Egyedül döntöttem így, noha szüleim véleményét meghallgattam. A pihenés alatt állandóan erre a kérdésre kerestem a választ: Mit szeretnék az életben elérni? Mi kell ahhoz? – nézett maga elé Tabáni, aki végül meghozta a fájó döntést.

– Rájöttem, muszáj felmondanom a múzeumban. Ha valamit csinálok, akkor azt teljes gőzzel akarom csinálni. A két életvitel amúgy sem összeegyeztethető. Lényegében a sztárságot választottam, de nem érzem magam annak – árulta el az elméletben milliomos csillag, akinek most kell a legjobban meghúznia a nadrágszíját.

– Furcsa, hogy elvileg több mint 10 millió forint gazdája vagyok, mégis gondot okoz minden forint összeszedése, nagyon nem költekezhetek. Tudom, hogy ez csak egy néhány napos átmeneti állapot, a döntésem velejárója. El kell fogadnom. Ahogy szokták mondani: lesz ez még így se! – viccelődött a volt teremőr, aki tehát beállt a munkanélküliek sorába, de unatkozni nincs ideje: próbák és interjúk követik egymást nap nap után.

http://www.blikk.hu/blikk_sztarvilag/munkanelkuli-lett-tabani-2008953/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése