2010. július 26., hétfő

Erika: Nincs rajtam semmi mű!


A természetes szépséget szeretné hangsúlyozni Treuer Erika (22), ezért jelentkezett a Blikk szépségversenyére. Korábban soha nem készült róla fotósorozat, pláne nem félmeztelen. Bár nem szégyenlős, meg sem fordult a fejében, hogy hasonlóban vegyen részt, de lapunk ajánlatának nem bírt ellenállni. Gondolt egyet, és nevezett, hogy övé lehessen az egymillió forint és a nyuszis magazin fotózása. Ugyan még messze a cél, de már azt is tudja, mit kezdene nyereményével.

– A szüleim nem repestek a boldogságtól, amikor meséltem nekik a terveimről, de kénytelenek voltak beletörődni. Nagy szükségem van a pénzre, hiszen nemrég elvesztettem az állásomat, és jelenleg esélyem sincs újat találni. Pedig már az sem volt álmaim munkahelye, autóalkatrészeket szereltem össze egy gyárban – mesélte Erika, aki sokkal fotózásunk után jött össze egy fiúval, de már az a kapcsolat is véget ért: a fiú közölte, hogy nem szerelmes belé. Hiába, vannak még érthetetlen dolgok az életben...

– Egyszerűen csak ki szerettem volna próbálni magam, mert kíváncsi voltam, hogy egy profi fotózáson mit tudnak kihozni belőlem. Még nem láttam a képeket, de már az is fél siker, hogy idáig eljutottam. Nincs rajtam semmi mű, és ezen nem is változtatnék. Szerintem én természetesen vagyok jó – tette hozzá a mosolygós lány, aki elődeihez hasonlóan megmutatta, hogy nem csak a „műciciseké" a világ.

Bár Erika egy lépéssel közelebb került a győzelemhez, az olvasók szavazataira is szüksége van, hogy elnyerhesse a Miss Blikk 2010 címet. Éppen ezért csak biztatni tudja az olvasókat, hogy szavazzanak.

Szerkesztőségünk pedig arra ösztökél minden hölgyet, aki kedvet kapott, és úgy érzi, tudna mit kezdeni egymillió forinttal, hogy jelentkezzen bátran, hiszen még mindig nem késő. Folyamatosan keressük a Blikk szépét!

http://www.blikk.hu/blikk_sztarvilag/erika-nincs-rajtam-semmi-mu-2019884/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése